1
Tempe

Went in for an oil change and left with a broken Footwell Module that was working perfectly fine and bought 3 months ago. There was no type of reasonable arrangement made to help fix the module.

Hi Miguel. We are always disappointed when the footwell modules act up while we read faults or program a car. Unfortunately, it is a known issue with BMW, hence it is a big disclaimer on our website, posted to our offices, even our drop boxes have a notice. It is such a known problem that BMW North America extended their warranty on this part Service Bulletin SIB 01 06 2016. Like I told you when we spoke, I would go back to the shop that had replaced it 3 months prior and it should be under warranty for 2 years. If you want to address any of your car repairs with us we warranty all parts and labor at our shops for 2 years. Again, we always love to assist and help people who have had repairs at other shops, but I can not warranty a part that we did not replace. Jen Babbitt - Owner

- Tempe
5
North Scottsdale

Always a great experience here! Great service and professional work.

5
North Tempe

I’ve been used their services for my Z4 for over 10 years. I won’t go anywhere else. Brad runs an honest and tidy shop and the mechanics have never failed me, even once. Great service!

5
Tempe

This shop is a breath of fresh air. From the down to earth staff to the prices. It can’t be beat. I’ll be returning for sure. Finally a spot that’s honest, fast, and efficient.

5
North Tempe

5
North Tempe

I called them up to get some information and a resolution for my 2010 Mini Cooper S R56 blowing smoke and making some questionable sounds (I literally said it sounds like vacuuming wet rocks and that made sense to them). Ended up dropping the car off on a Friday, where it was garaged and stored over the weekend before they started to work on it. Brad had incredible communication from the start, kept me in the loop daily and was honest about every issue, or potential issue that popped up. After tearing the car apart and finding more issues than just the valve cover leak, they asked if I wanted the rest of it repaired, and kept the cost at a fraction of what any dealership would’ve charged. Got the car back Thursday afternoon with a 2 year warranty to back everything up. Even though I elected to do a couple things on my own (new exhaust, taillight, and tires) they still gave good advice and feedback on the parts I had in mind and quotes if I did want to do it in house. Plus they gave the ol Cooper a car wash - amazing! The customer service, accuracy, timeliness, honesty, and just genuine connection they make with their customers is great. Definitely recommend taking your BMW or Mini here for any routine maintenance or major repair.

5
North Scottsdale

5
Tempe

4
North Tempe

Very professional and fair! Brad is always great to work with!! Been going there for years.

Thank you, Kenneth!

- North Tempe
5
North Tempe

Brad, the manager of the Location was professional and excellent to work with. They quickly located some leaks that I had and some gaskets in the motor, install the new battery, flashed the car so everything was working properly, and did so in a timely manner.

Babbitt Motor Werks

Babbitt Motor Werks is committed to ensuring effective communication and digital accessibility to all users. We are continually improving the user experience for everyone, and apply the relevant accessibility standards to achieve these goals. We welcome your feedback. Please call Tempe (480) 777-3774, North Tempe (480) 970-1402, North Scottsdale (480) 247-6624 if you have any issues in accessing any area of our website.